2010-08-17
 12:39:38

VILKET DRAG DET VAR

Tjenare bloggen. Vilket ös det var igår fast vi va så få.
Ligger just nu hemma hos Frida, då jag och mattias sov här. Mega mysigt men jag somnade inte förrens runt tre - fyra tiden.
Frida är inne i duschen och jag ligger och webbar med Calle. Han var helt borta igår och svalde sin kork till flaskan. Helt galet!
Kommer komma upp bilder lite senare när jag har kommit hem och frida har skickat bilderna till mig. Dessutom har jag bestämt mig för en ny blogg nu när skolan börjar. Frida och jag har kommit på ett skit coolt namn, vi får se helt enkelt. Nu är det snart min tur att hoppa in i duschen och sen ska vi nog hämta vårat busskort om det slutar att ösa ner där ute. Hörs senare!


Cissi

Hoppas du får en fin dag! =)



PUBLICERAT: 2010-08-17, 13:01:49 | URL: http://ceciliav.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


<
« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: