2010-08-12
 15:07:22

LIVET LEKER OM MAN HETER AMANDA

Ja det gör det verkligen. Kollade precis posten och jag hade fått tre brev. Innehållet var lika roligt som att få post.
Ett brev från Kvällsposten då jag hade fått en biobiljett, det andra brevet innehöll en check. Har fått pengar tillbaka från skatten som jag måste hämta ut.
Men det tredje brevet var nog det bästa!
Ett brev från min skola som önskade mig varmt välkommen dit och berättade även att jag är inbjuden till en hel del event i höst!
  • Ett projekt som kommer bli det största i Sverige inom skolan. Drar igång med ett event under hösten.
  • Invigning första skolveckan av "Navet". Ny utomhusscen och samlingsplats. Skolans bästa dansare och musikgrupper står för underhållningen!
  • Alla nya elever blir inbjudna till Inspark på Olympia. Först event med mingel, DJ, uppträdande och tävlingar i HIF:s eventhall, sedan blir det fotboll när HIF spelar mot Gefle.
  • Inbjudan till Kick-Off. Elevernas dans- och musikgrupper, tillsammans med DJ och en känd artist ser till att det blir en kanon kväll! Tidigare har de haft artister som Mange Schmidt, Adam Tensta och Promoe. Detta året är en hemlis!
Fattar ni hur mycket jag längtar till jag börjar på min nya skola?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


<
« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: