2010-08-11
 11:35:25

SKA BLI BIFF

Godmorgon allihopa!
Sitter just nu och väntar på Fridas sms i stil med: "Jag är klar nu, kom till mig?". Ska faktiskt ut i duggregnet och springa en eller två timmar med henne. Så sjukt skönt! Ska nog ut en runda ikväll också. Och i helgen eller efter den så ska jag upp till gymmet här där vi bor och skaffa kort så jag kan träna regelbundet i tre månader och komma i form. Dessutom ska Frida cykla med mig på min runda på Lördag. Känns som om vi ska starta en helt ny livsstil och det känns så jävla härligt!
Tänkte även berätta lite senare angående min nya skola, jag vet att det har varit mycket snack och bloggning om den men tänkte att ni skulle få reda på hur det egentligen är.. Men först ska jag ut och sprnga med Fridis. Bloggar mer när jag kommer hem!


frida

bästa love u



PUBLICERAT: 2010-08-11, 15:52:24 | URL: http://lifebyfridaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


<
« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: