2010-07-25
 12:04:54

BORDE INTE DU..

Hejsan bloggen, har precis plockat ihop allt skit och tvätt på mitt rum så det är fint igen. Måste bara städa till mitt djur också sen är jag klar.
Vädret är inte iheller på topp idag, känns mer som höstväder, rätt tråkigt och gör en trött.
Ska lyssna en stund på Amandas spotifylista en stund och sen hoppa in i duschen och göra vid mig. Har äntligen kommit på hur man anslöt sig till facebook så man fick alla sina kontakers spotifylista, höhö.
A och jag spelade the sims 3 drömjobb igår för första gången, kom på att man kunde tvätta sina kläder. FETT
heheh


FRIIIIIDA

satan vad coolt :)<3



PUBLICERAT: 2010-07-25, 14:22:36 | URL: http://lifebyfridaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


<
« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: