2010-07-10
 23:45:57

DEEP BLUE SEA

Kom hem för en liten stund sedan från bion. Den var bra, rolig och hade häftiga effekter. Rekomenderar starkt.
Kom hem och slog på tvn och fick syn på att de visade en film på tv6, Deep Blue Sea. Redan sett den ett par gånger men den är också rätt bra. Muterade hajar som försöker rymma från anläggningen och döda människorna som är kvar, tro det eller ej men jag tycker sådan djur som ormar och hajar är väldigt intressanta och fina djur.
Visste ni att min morfar har haft en stor boaorm när jag var liten? Rätt fränt va? ;)
Har även hunnit städa buren till lilla Nova. Men nu ska jag tvätta av mitt smink och stänga av datorn, tror jag iallafall. Vi hörs imorgon vid middags tid som vanligt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


<
« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: