2010-07-08
 16:07:41

I LOVE THE WAY YOU LIE

Kom precis hem från F och har hunnit duscha. Vilket kaos det var inatt. Som alltid händer det något när jag är hemma hos Frida. Började med att Frida fick enorma smärtor så vi tog med oss vars en pan pizza och stooort coca cola glas upp till rummet och åt. F tappade en bit av sin pizza på golvet och glaset såg enormt ut till lilla mig och vi asgarvade! Och precis när jag skulle ta mig en slurk av läsken så skrattar jag så jag får cola i hela ansiktet och näsan, läsk över golvet. Åh, vi dog nästan av skratt!
Sen blev F's smärtor värre och vi googlade sjukdomar, haah! Så det blev vårdcentralen idag för henne men jag tror vi listade ut rätt sjukdom. Inget farligt :)
Somnade inte förrens runt halv fem tiden på morgonen eftersom jag fick "ta hand om" henne lite och sen såg vi film, Frida somnade och datorn dog. :(
Lägger in bilder lite senare, först ska jag ta på mig lite kläder.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


<
« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: