2010-07-16
 12:56:52

KARNEVAL

Vaknade för ungefär en timme sedan. Spenderade hela dagen med Amanda igår. Vi åkte först en runda in till stan i Helsingborg sen åkte vi hem, bytade om och tog bussen till Landskrona med Pernilla. Gick runder i stan och träffade på en massa folk man kände. Lite senare kom Alisa och joinade oss hela kvällen. Åkte karuseller med dem och Calle. Rätt najs.
Innan vi stack hem kollade vi in Andreas Johnson, rätt coolt för när han körde låten glorious så sjöng hela Landskrona med! Fan vad bra det var!
Ikväll bär det av till Landskrona igen och det kommer vara tre gånger så mycket folk ikväll, säkert!
Blir Björn Rosenström och min kusins band ikväll! Snacka om att vara rätt så taggad! Nu ska jag ta mig en dusch, fixa mig och plocka undan lite på mitt rum. Vi hörs säkert senare, ha deeeeeeeeeet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


<
« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: