2010-07-23
 21:33:46

RÖSTÅNGA MARKNAD

Är hemma nu från marknaden. Som alltid så regnar det eller så det super varmt. Idag var det super varmt och jag hoppas verkligen det blir likadant imorgon för då ska jag och Amanda sticka till Odensjön och bada med Pelle och hans kompisar.. Fast A och jag sticker nog och badar ändån. Mysigt! Så det kvittar helt vad det blir för väder imorgon egentligen..
Nu ska jag ner och städa till mitt odjur och se en film. Imorgon blir det först jobb och sen bär det av mot marknaden en stund och sen vidare till sjön.
Fan vad bra vi är. Just såhär jag vill ha det, fritt, härligt och trevligt sällskap.
Har jag även berättat att Taylor Swift är RIKTIGT bra?
Taylor Swift – Crazier
Taylor Swift – You Belong With Me
en bild från igår då jag och F badade i hennes pool..
EVERYTHING IS GONNA BE OK


FRIIIIIDA

så snygga är vi!

aw, älskar dig! <3



PUBLICERAT: 2010-07-23, 22:55:32 | URL: http://lifebyfridaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


<
« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: