2010-07-03
 16:27:32

SLÄKTEN ÄR VÄRST

Sitter med fönen i ena handen och fönar håret. Håller på att fixa mig för om ungefär en timme så ska vi hämta upp mormor och morfar och sticka iväg till Landskrona där resten av släkten väntar. Morfar fyllde nämligen 66 år för ett par dagar sedan och det firar vi med att äta ute på resturang. Ska bli mysigt.
Efter resturangen sticker vi nog iväg till deras koloni och äter tårta och andra godsaker. Helt okej lördag enligt mig.
Men nu får jag föna klart håret och kolla upp hur jag ska ha det.
Funderar på lockar!
- Kör även på klänningen jag hade på skolavslutningen, ni vet.. Den blommiga?


My

Sv: Aa, den var skit bra :) Fan vad jag vill vara vampyr hahah :D



PUBLICERAT: 2010-07-04, 11:16:35 | URL: http://mysn.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


<
« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: