2010-07-20
 11:19:43

TODAY IS A FAIRYTALE

Tjosan i trosan, sitter på golvet i mitt rum nu och känner mig sådär allmänt snygg. Inget smink, håret i en knut och bara drog på mig lite kläder jag hittade. Inte lönt att fixa idag för jag och F ska ta bussen halv ett till badet i närheten.
Men först måste jag hinna inom ICA och köpa några tidningar som jag kan ha och läsa på badet. Dållit att de bara säljer kvällsposten där borta.. Måste även in till A och hämta mitt batteri, hon åker iväg på fredag till Cypern en hel vecka. Gottegris, kommer sakna henne. Som tur är kommer hon lagom hem till Helsingborgsfestivalen.
Nu ska jag kolla så jag har allt med mig till badet sen måste jag sticka iväg. Tar med mig kameran så bjuder på en del bilder senare.. Ha det fint i solen!
en bild sen förra sommaren, du är en av de bästa. ILOVEYOU


alisa

kommer sakna dig med, pussss



PUBLICERAT: 2010-07-20, 11:49:16 | URL: http://mvolt.blogg.se/
FRIIIIIDA

men OMG så cool bild :)

älskar daj (:



PUBLICERAT: 2010-07-20, 18:08:18 | URL: http://lifebyfridaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:


<
« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: